Pubblicazioni scientifiche
-
-Migliori S., Monaco Eleonora, Consorti A., Steffens P., Family involvement in the board and the top management team: the moderation effects on EO-performance relationship, «RENT», 2013, 2013, pp. 1 - 21 [Articolo in rivista]
-
Dessi S., Caboni F., Giudici E.,, The new territorial orientation of a transnational company: Italian pasta, «TRANSNATIONAL MARKETING JOURNAL (ONLINE)», 2013, 1, pp. 75 - 92 [Articolo in rivista]
-
BALDI F, Valuing a Greenfield Real Estate Property Development Project: A Real Options Approach, «JOURNAL OF EUROPEAN REAL ESTATE RESEARCH», 2013, 6, pp. 186 - 217 [Articolo in rivista]
-
Miceli G.N.; Raimondo M.A.; Farace S., Customer attitude and dispositions towards customized products: The interaction between customization model and brand, «JOURNAL OF INTERACTIVE MARKETING», 2013, 27, pp. 209 - 225 [Articolo in rivista]
-
Raimondo Maria Antonietta, Gaetano Miceli, Stefania Farace, Self o mass branding? La relazione tra personalizzazione e marca, «MERCATI E COMPETITIVITÀ», 2013, 4, pp. 149 - 171 [Articolo in rivista]
-
Lampel J.; GIACHETTI, Claudio, International diversification of manufacturing operations: Performance implications and moderating forces, «JOURNAL OF OPERATIONS MANAGEMENT», 2013, 31, pp. 213 - 227 [Articolo in rivista]
-
GIACHETTI, Claudio; Spadafora E.; Bursi T., Internazionalizzazione, performance delle imprese e crisi economiche: i produttori di piastrelle di ceramica del distretto di Modena e Reggio Emilia, «MERCATI E COMPETITIVITÀ», 2013, 4, pp. 37 - 58 [Articolo in rivista]
-
Vieira, L.C.; Korf, E.P.; Brandli, L.L., Passive samplers for air quality monitoring in a Brazilian university, «INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENT AND POLLUTION», 2013, 53, pp. 148 - 158 [Articolo in rivista]
-
M. Costabile, A. Comanac, S. Spiaggiari, F. Ancarani, Come cambia il marketing: i fatti attraverso le parole di un classico del marketing management, «ECONOMIA & MANAGEMENT», 2013, 2, pp. 21 - 29 [Articolo in rivista]